2011 m. kovo 11 d., penktadienis

D.J. Strawberry: Atėjo metas tapti lyderiu, padarysiu tvarką komandoje.(Interviu, video).

 ''Visi tie ''allenai iversonai'' ir kiti ''džordanai'' yra niekas, palyginus su tuo, ką aš galiu pasiekti',  ''Velniop Eurolygą, aš esu aukščiau jos''  - Daryllas Strawberry.


 Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga nenusisekė
Vilniaus ''Lietuvos Ryto'' komandai. Buvo patirtas lemiamas ir apmaudus pralaimėjimas namuose prieš Vitorijos ''Caja Laboral'' ekipą ir ''Rytas'',turėjęs šansą pakliūti ten, kur dar niekada nebuvo-į Eurolygos ketvirtfinalį,nuleistomis galvomis buvo priverstas susitaikyti su esama padėtimi. Be to,viską dar pasunkino Khalido El-Amino trauma.Įžaidėjui šis sezonas jau yra baigtas.

 Daryllas Strawberry buvo vienas pirmųjų ''Ryto'' žaidėjų,sutikusių su mūsų tinklalapiu pasidalinti savo išgyvenimais,nuosmukiais,bei naujomis viltimis. Itin egoistiškame, emocingame ir labai atvirame interviu Strawberry pasakojo apie savo, kaip žaidėjo, stipriąsias savybes, atskleidė ''Lietuvos Ryto'' gyvenimo užkulisius ir tt.

 -Daryllai, kaip apsipratote ''Ryto'' klube?
 -Šis klubas man patiko nuo pat pirmųjų dienų jame.Kai pirmą kartą atvykau į ''Lietuvos Ryto'' areną, pagalvojau- kas per velnias,man čia reikės žaisti? Pamatęs areną iš vidaus, pasibjaurėjau. ''Reino ''Bighorns'' komandos net treniruočių salė buvo trigubai, gal net keturgubai didesnė už šį lėktuvų angarą''- pagalvojau sau tyliai tada. Mano laimei, to nepasakiau garsiai, girdint jūsų komandos treneriui Triufelinovičiui. Juk jo tokia pavardė, tiesa? (Juokiasi). Bet, kai su komanda žaidėme Eurolygos rungtynes ,nuomonę pakeičiau. Jūsų ''Siemens'' arena,jos atmosfera man primena laikus Phoenix ''Suns'' komandoje. Dabar reikia šnekėti apie žaidimą? Taigi žaidimas. Jūsų komandos vadybininkas, ponas W ( taip aš jį vadinu), minėjo, kad man mato išskirtinį vaidmenį šioje komandoje.Kadangi pats moku išlaikyti kamuolį visas 24 sekundes savo rankose ir aidint sirenai, smeigti tritaškį su varžovo nesportine pražanga, pagalvojau- aš nauja žvaigždė.Galvojau kad sužibėsiu ''Ryte'' ir į mane atkreips dėmesį skautai iš NBA, kurie vis atvažiuoja stebėti to jaunojo talento(Valančiūno). Bet teko nusivilti.

- Kodėl nusivilti,kas atsitiko?

-Matote, yra viena bėda, kuri trukdo mano karjerai. Bet ačiū Dievui, tas žaidėjas dabar yra traumuotas,jam trūkę kelio raumenys. Tai Metal El-Aladin (Khalidas El-Aminas-red.past.), kamuolio ''burtininkas'' iš mano gimtinės, kuris turi šaknų Tadžikistane.Jis gal teroristas? Reikėtų pasisaugoti (Šypteli). Kaip ir sakiau, man buvo žadėta daug žaidimo laiko, per kurį galėčiau patenkinti savo slaptas žaidimo fantazijas. Bet greitai iš komandos draugų sužinojau, kad mano vietą jau nuo rudens yra užėmęs kažkoks neaiškus skustagalvis. Vėl pagalvojau- kas čia darosi? Juk man buvo garantuota vieta, Karaliaus Braškiaus vietos negali užimti plikagalvis su arabiška pavarde. Pats žaidėjas, kaip asmenybė, man pasirodė gana normalus. Sužinojau, kad jis taip pat yra žaidęs NBA lygoje.   Taigi sumaniau pabandyti jį nukenksminti, imdamas pavyzdį iš savo draugelio Trento Plaistedo. Reikėjo sužinoti to skustagalvio  silpnają vietą ir smogti į ją iš visų jėgų.



-O kokios jo silpnosios vietos, ką sužinojote?

- Iš komandos bendrų vakarienių įvykių, supratau, kad pas Aladiną yra labai jautrus skrandis. Jis negali valgyti mėsos todėl, kad yra  storas juodaodis, ir išpažįsta islamo judėjimą.Mane jau nervindavo, kai per išvykas mes kartu su juo miegodavome viename viešbučio kambaryje, aš būdavau pervargęs, o tas teroristas 5 valandą ryto kalbėdavo savo arabiškas biblijas. Man būtų neišlaikę nervai, aš būčiau atėmęs iš jo visas maldaknyges ir sudeginęs konteineryje.Gi turi būti bent šiek tiek tvarkos komandoje.

-Sakėte, kad  Khalidas El-Aminas turi jautrų skrandį. Kokių veiksmų ėmėtės toliau? 

-Sumaniau paeksperimentuoti su juo. Į Khalido El-Amino sulčių porciją, per pusryčius įmaišiau kažkokių miltelių, kurių pakuotę radau prausdamasis duše. Galvojau, kad kažkas paliko maisto papildus.Supyliau į stiklinę, Khalidas išgėrė ir pradėjau laukti kas bus. El- Aminas atpažino tą skonį ir pasakė- ''Ei, tuos papildus reikia uostyti, o ne gerti!''. Taip ir nieko neįvyko, nes mes visi jau pripratome prie pono W skiriamų dozių.  Bet mano laimei, Aladinas per lemiamas rungtynes patyrė kojos traumą,ir išvyko gydytis į JAV, taigi man atsiveria laisvas kelias tapti komandos lyderiu ir siela.Visgi šiek tiek gaila kad jis mus paliko net neatsisveikinęs.Galėjo bent gėlių atsiųsti (Šypsosi). Tikiuosi, tinkamai pasinaudosiu šia susiklosčiusia situacija.

-Pakalbėkime apie komandos žaidimą.Kokios stipriosios ''Lietuvos Ryto'' vietos?

-Visos komandos, kurioms aš esu atstovavęs, didelį dėmesį skirdavo puolimui. O čia,Europoje, yra kažkoks mergaičių krepšinis.Iš mano varžybų Eurolygoje, atsimenu, kaip mes nugalėjome ''Panathinaikos''. Tai buvo visiškai ne mano lygis.Velniop Eurolygą, aš esu aukščiau jos.

- Ką norite tuo pasakyti?

-Kur tai matyta, kad komanda įmestų tik 69 taškus? Nebent Azerbaidžano 3-ojoje lygoje,kur žaidėjai nežino, kur randasi lankas, kaip mesti kamuolį ir taip toliau. Mano senelis ten dirbo, ir po mėnesio išėjo velniop iš to darželio, nes nenorėjo matyti mergaičių stiliaus antikrepšinio.  Visos komandos, kuriose žaidžiu, privalo skirti dėmesį puolimui, nes puolimas laimi titulus. Tai vienas iš mano tikslų, kuriuos noriu pasiekti šiame klube.

-Apie kokius tikslus kalbate? Papasakokite, man tai visiškai negirdėta.

-Vienas iš tikslų- mano paties statistika ir čempionų žiedai. Aš noriu būti geriausias amerikietis,kuris kada nors žaidė Europoje.Visi tie ''allenai iversonai'' ir kiti ''džordanai'' yra niekas, palyginus su tuo, ką aš galiu pasiekti. Namuose išsinagrinėjau savo Eurolygos,LKL, VTB Vieningosios Lygos statistiką. Pamačiau, kad žaidžiu labai nerezultatyviai. Tai vis per tą trenerį Triufelinauskevičių, ar kokia ten jo pavardė.Jis man neduoda daug žaidimo laiko, ir verčia mane šalti ant atsarginių suolelio, bei laukti kada mane išleis pažaisti, o gal ir visai neišleis. Taip ir spėlioju ar gausiu žaidimo laiko, kol pasibaigia rungtynės. Po to rūbinėje nerandu sau vietos, spardau spinteles, susinervinęs su dušo žarna bandau smaugti Joumantį (Jomantą- red. past.) ir netveriu pykčiu.Tegul džiaugiasi visi, kad neatsivežiau savo ginklų į Lietuvą, kitaip būtų dar daugiau problemų.

-Kokiais būdais galvojate pasiekti šiuos tikslus?

-Pirmiausia komandoje turi būti geležinė disciplina. O šiuo metu aš tos tvarkos nematau. Pažiūrėkite, kaip mes žaidėme lemiamą mačą Eurolygoje. Antrame kėlinyje sėdėjau ant suolelio ir viską žymėjausi savo bloknote. Per šį kėlinį žaidėme tokį žaidimą, kokį turėjome demonstruoti visą sezoną. O per ketvirtą kėlinį vėl atrodėme beviltiškai. Kiek laiko gali tęstis tas bangavimas?

-O kaip galvojate, ar pavyks ''Lietuvos Rytui'' trečią kartą iš eilės laimėti LKL pirmenybes?

-Taip, aš tuo tikiu, viskas yra įmanoma. Pasižiūrėkite į ''Žalgirį''. Tai paprasčiausia to rusų psicho valdoma marionetė, kurią jis tampo į visas puses. Ilgainiui jis tą klubą nukankins ir ''Žalgirio'' nebeliks. Šis klubas man ne varžovas, aš vienas galiu apžaisti visus tos komandos pasenusius legionierius. Mes geresni, mes ir laimėsime.Tik reikia įvykdyti kelis darbus.

-Apie kokius darbus kalbate?

-Reikia sutelkti visą komandą, kad ji nepalūžtų po visų nepasisekusių kovų. Man reikės pasikalbėti su komandos vyriausiuoju treneriu, tikiuosi, jis man pritars.   Pirmiausia, reikia mažesnio meistriškumo žaidėjus pakelti į aukštesnį lygį.Tie žaidėjai būtų Artūras Joumnutis (Artūras Jomantas), Cemalis Nalga, Steponas Babrauskas.Be abejo, didžiausią talentą žaidimui, kaip visi žinote, turi Jounas Valančiūnas. Jo taip pat Eurolygoje beveik neleido į aikštę, bet nuo kito sezono bus kitaip.  Kaip žaidėjas, turiu tobulėti ir aš pats, ir mano pėdomis turės žengti visi kiti žaidėjai. Kad tą pasiektume, reikės imtis specialių priemonių.   Pirmiausia pats sau prognozuoju, kad mano žaidimo kreivė iki LKL finalų turėtų nemažai pakilti.  Juk El-Aminas traumuotas ir dabar gydosi JAV. Taigi, pakalbėsiu su treneriu ir jis neturės kito pasirinkimo, kaip tik leisti mane į aikštę ir ten būti 38 minutes. Paskaičiavau, jog per rungtynes, mėtydamas iš trijų taškų zonos 16 kartų, būtinai pataikyčiau 8-10 tritaškių, o mesdamas vidutiniškai 20 dvitaškių, turėčiau pataikyti jų 12-14. Taigi, visas rungtynes baigčiau apytiksliai su 48 taškais, ir komandos draugams ir strategui nebeliks kitos išeities, kaip tik paskirti mane komandos kapitonu. Tai bus naujoji mūsų trenerio sistema, kurią taikysime per kiekvieną mačą.

- O kokį vaidmenį užims kiti žaidėjai?

- Kitus žaidėjus reikės priversti juodai dirbti per treniruotes, kaip tą darau aš. Priversiu juos lakstyti  taip, kaip jie niekada nelakstė. Jei kuris nors žaidėjas nenorės dirbti, tada imsiuosi priemonių. Perimsiu pavyzdį iš Trento ir išspardysiu subines tiems tinginiams ir nevykėliams, sudaužysiu galvą treneriui, jei jis man prieštaraus dėl kažko.Jomnutą uždarysiu į spintelę,priversiu galvą su durimis, ir šlapiu rankšluosčiu skaldysiu per nugarą, kol visi žaidėjai manęs klausys. Ir tie nevykėliai dar ilgai atsimins ir jaus, kad žymes ant jų užpakalių paliko Karalius Braškė.

-Pažadėkite ką nors ''Ryto'' fanams.

-Pažadu, kad padarysiu tvarką komandoje, kad visi žaidėjai žais aukštu lygiu. Prižadu, kad bus išspardytos Joumnuto, Babrausko, Nalgos ir kitų subinės už kiekvieną blogai atliktą derinį, sutvarkysiu visus reikalus, ir pats žaisiu rezultatyviai. Viską patys pamatysite.


 Pridedame video apie šį žaidėją:



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą