2011 m. vasario 10 d., ketvirtadienis

Jonas Vainauskas, vairuodamas apsvaigęs, sukėlė inicidentą vienoje iš Vilniaus degalinių.

     Ketvirtadienio popietę pasirodę gandai,jog Vilniaus ''Lietuvos Ryto'' vadybos pirmininkas Jonas Vainauskas sukėlė inicidentą Vilniuje, buvo teisingi. Mūsų tinklalapis oficialiai praneša, kad Jonas Vainauskas, vairuodamas savo automobilį Vilniaus centre, padarė milžiniško mąsto avariją, kurios pasekmių padengimas, pirminiais duomenimis, viršytų visą ''Ryto'' dabartinį biudžetą. Skelbiama, jog Jonas Vainauskas ''pilotuodamas'' klubo duotą Škoda markės automobilį, daugiau nei dvigubai viršijęs leistiną greitį, įsirėžęs į vieną iš tinklui ''Statoil'' priklausančių degalinių, po to bandęs apsukti Škodą, partrenkė degalinės darbuotoją. Vėliau liudininkų duomenimis, jis išlipo iš mašinos ir rėkdamas pradėjo kojomis spardyti ir daužyti vieną iš prie sienos stovinčių bankomatų. Sureagavus ''Argus'' saugos tarnybai, Jonas Vainauskas bandė pasišalinti iš įvykio vietos ir partrenkęs 5 apsaugos darbuotojus, ketino lipti į mašiną, tačiau jį sulaikė kasininkas ir kiti apsauginiai jį sutramdė. Parodymus prieš Vainauską davė visi tuo metu degalinėje buvę asmenys, taip pat ir jos darbuotojai.  Pateikiame vieno iš įvykio liudininko, pasakojimą:


    -Net nežinau kaip čia reikėtų paaiškinti kas nutiko, bet pabandysiu. Atvažiavęs į degalinę, norėjau prisipilti benzino. Netikėtai, su visais stiklais į vidų tiesiog įskrido tas debilas (Jonas Vainauskas-red.past.). Tik noriu pasakyti, kad geruoju jam nesibaigs. Visi pateiksime ieškinius prieš Vainauską.''

   Vėliau sulaikytasis Vainauskas vežamas į VK (Vilniaus pirmajį komisariatą-red.past.), sakė (Neredaguota):
  -''Ką aš padariau? Aš tiesiog noriu pajusti greitį, noriu skrieti kaip Pegasas ant savo žirgo. Kas man tie degaliniai žmonės, aš juk ką tik skridau, o jūs mane sulaikėte. Šiuo metu aš jau turėjau būti Bangladeše, o jūs, purvini arkliai, mane sulaikėte. Išleiskite mane iš šio ateivių laivo, prašau, nieko nedarykit, aš pats išskrisiu į dangų, nelieskite mano lazerinio šautuvo, nes aš tapsiu nematomu ir į jus nukreipsiu lazerį, jūs pavirsite miltais, kurių aš noriu! (Kandžioja savo ranką). Aš jus įspėju, lauk iš mano laivo, tik aš moku jį pilotuoti. Ne, tik ne į asteroidą, vairuok toliau nuo tų gnomų, duokit vairalazdę, aš juos sunaikinsiu. Neskrisit, kur jūs skrisit, tik aš vienas žinau maršrutą į Omegos žvaigždžių miestą...''

   -''Žmonės su tokiu kliedėjimo ir įsivaizdavimo laipsniu, jau seniai turėtų būti izoliuoti nuo aplinkinių''- Aiškino Santariškėse Vainausko apžiūrą atlikęs psichiatras.-''Tai pirmas toks atvejis,su kuriuo susiduriu per savo 20 metų patirtį''.

  Vilniaus pirmojo komisariato ekspertų išvadomis, Jono Vainausko automobilyje buvo rasta 5 maišeliai amfetamino tablečių, apieškojus visą automobilį, po variklio gaubtu buvo aptikta net 12 maišelių su neaiškios spalvos ir sudėties milteliais, bei 20 vienetų į plastikinius maišelius supakuotų švirkštų.Santariškių klinikose patikrinus Vainausko blaivumą, nustatyta, kad girtumas siekia 12,5 promilės laipsnio. Pasak ekspertų, toks alkoholio kiekis galėtų laisvai užmušti visą arklių fermą.

    Jonui Vainauskui gresia rimti kaltinimai dėl kitų žmonių sveikatos sutrikdymo, nukentėjusieji sieks prisiteisti bendrai apie 990 000 00 litų. Tokia suma susidaro, skaičiuojant degalinei ''Statoil'' padarytą žalą, bankomatų suniokojimo, ''Argus'' tarnybos darbuotojų įžeidinėjimą, ''Lietuvos Ryto'' apjuodinimą prieš visą  Europą, Lietuvą ir žiniasklaidą, bei pačių ''Ryto'' žaidėjų grasinimus boikotuoti varžybas ir priteisti už moralinę žalą.

  Be to,Jonui Vainauskui bus būtini priverstiniai reabilitacijos kursai nuo narkotikų, kurie bus atlikinėjami Maroko klinikose.

1 komentaras:

  1. O kodėl gydymas nėra atliekamas Lietuvoje?? Matyt todėl, kad palanku gydytis Maroko paplūdimyje su hašišo suktine ;)

    AtsakytiPanaikinti