2011 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

D.Collins: man buvo depresija

dackus.lt nuotr.
Kauno ''Žalgirio'' veteranas DeJuanas Collinsas net nesirengė mačui su CSKA, ir vakar per pietus iš Maskvos parskrido į Vilnių. Amerikietis laukimo salėje atrodė lyg apsvaigęs, sunkiai dėliojo žodžius.

Mūsų žurnalistas šiandien nepraleido progos pakalbinti komandos senbuvio. Collinsas sutiko atsakyti į užduotus klausimus. (Pateikiame išskirtinį pasakojimą iš pirmų lūpų apie įžaidėjo nuotykius Maskvoje).

''Nesu tikras ar galiu Lietuvoje pasakoti šitą įvykį, bet surizikuosiu. Po komandos pralaimėjimo Kazanėje visi sėdėjome rūbinėje, tylėjome ir galvojome kaip reikės pasiaiškinti treneriui dėl tokio žaidimo. Man buvo depresija. (Collinsas iš kuprinės išsitraukia kažkokį butelį, atsigeria). Po pokalbio su treneriu iškart skridome į Maskvą, kur apsistojome viešbutyje. Dieną nusprendžiau ištrūkti iš viešbučio ir pasivaikščioti po miesto centrą. Nepastebėtas palikau viešbutį ir netoliese užklydau į striptizo klubą, tokį kuris veikia kiaurą parą, o taip žmogau, kiaurą parą. Ten užsisakiau gerti, išleidau beveik visus pinigus kuriuos turėjau. Žodžiu, likau beveik be nieko, ir tądien gimtadienį atšvenčiau tiesiog neįtikėtinai.

Su taksi parvažiavau atgal, šiaip taip radau koridorių kuriame buvo mano ir Rakovičiaus kambariai. Pasukau link durų, ir staiga koridoriaus pradžioje pasirodė ponas bankininkas Romanovas. Jis pradėjo eiti link manęs, praeidamas pro mane jis pauostė orą, ir atpažino alkoholio kvapą. Aš, supratęs kad esu demaskuotas, greitai nubėgau prie kambario durų, spėjau įbėgti į vidų ir užsirakinti. Romanovas puolė trankyti kambario duris, spardyti jas, po daugybės smūgių aš susirūpinau kad jis nepradėtų tų durų daužyti su galva ir atrakinau jas.


Bankininkas įsiveržė į kambarį, visiškai įsiutęs pradėjo rėkti kažką panašaus į ''Vėl gėrei, nigeri?! Ateik čia n****i!! Jis pastebėjo mano parsineštą maišą iš klubo su gėrimais, metė jį į sieną ir sudaužė. Po to jis pareikalavo kad atiduočiau jam savo debetinę Ūkio Banko paslaugų kortelę, ir automobilio raktus. Viską atidaviau, jis pasiemė. (Romanovas tuo metu priminė man tos rusiškos laidos personažą rožiniu treningu.) Bankininkas man įsakė eiti, bufete nusipirkti AlkoStop tablečių, ir laukti jo savo kambaryje.


Po kiek laiko atėjo Romanovas, pareiškė, jog rezervavo man bilietus į Vilnių ir nenori girdėti jokių pasiaiškinimų. Net neatsisveikinęs su kitais, sėdau į taksi, išvažiavau į oro uostą ir atskridau į Vilnių.''

2 komentarai: