2011 m. lapkričio 21 d., pirmadienis

Jonas Vainauskas prašo pagalbos


Buvęs "Lietuvos Ryto" krepšinio klubo direktorius įklimpo į nesibaigiančių problemų liūną, todėl dabar prašosi pagalbos iš žmonių, kurie yra jam neabejingi, nuo senesnių laikų, kuomet valdė sostinės klubą.

Jonas Vainauskas atskleidė nebežinantis ką daryti, nacionalizavus banką "Snorą" pašlijo santykiai su pagrindiniais akcininkais, kurie rėmė krepšinio klubą, ir duodavo jam dienpinigius, už kuriuos Nyderlandų narkologijos klinikoje jam slaptai būdavo tiekiami nelegalūs medikamentai, kurie pataisydavo sveikatėlę.

Vėliau persikėlus į reabilitacijos kliniką visiems pradėjo pasakoti keistus dalykus apie Rolandą, pavyko išpešti keletą pasakojimų ir mums: "Rolandas yra išradęs drenčerinį glyptrostroboidą, fandominį archertinizatorių ir antaninius obuolius.", "Pasaulio pabaiga bus tik tada, kada Rolandas grįš į juodąją skylę.", "Rolandą ateiviai buvo pagrobę 14 kartų. Rolandas yra pagrobęs 103 ateivius. jis sako, kad jam negana." - žodžių į vatą nevyniojo verslininkas. Na ir po tokių mįslių, reabilitacijos centro vadovai suprato, kad kūdikių mišinukus (anot J.V. viduriai kitokio maisto jau nebelaiko), kuriuos jam siunčia bankininkai, viduje yra paslėpti cukraus pudros paketai, todėl buvo nedelsiant išvarytas iš sveikatingumo centro "FriendlyDrugs". Buvęs krepšinio komandos vadovas atskleidė, kad buvo tiek nusivažiavęs, jog jį "veždavo" bet koks baltos spalvos, miltelinės masės produktas.

Negana to, jis užstatė turimas Vilniaus "Lietuvos Ryto" klubo akcijas, tačiau neprisimena kam, bet kad parašas buvo padėtas, teigia įsitikinęs šimtu procentų. Tėvas savo sūnui perveda į kortelę 20 litų į dieną pietums, bet kortelės Jonas jau nebeturi, kadangi yra sudaręs sandorį su čigonų taboru, todėl visą kortelę atidavęs baronui, kuris kasdien parūpina aukščiausios rūšies kvietinių miltų su priemaišomis. Tai yra tik keletas nuotykių per paskutinius mėnesius, kuriuos yra patyręs Jonas Vainauskas.

Dėl visų šių nesėkmių apgailestaujantis verslininkas, prašo pagalbos iš visuomenės:
 -Mielieji žmonės, man dabar labai sunkus metas, ir nežinau kur esu, man atrodo, kad esu pagrobtas, man yra daromas psichologinis spaudimas ir leidžiami vaistai, kurie mane verčia kaupti atsargas, tik velnias nežinau kokias ir apskritai kam, bet prašau jūsų pagalbos. Jeigu galite paaukokite man, dalį savo santaupų, jų pagalba galėsiu į komandą sugrąžinti vieną geriausių žaidėjų Cemalį Nalgą ir jau šiais metais diskvalifikuosiu Kauno "Žalgirį" iš Eurolygos ir jų vietą, taip pat šiame sezone užimsime mes, ir nukeliausime į finalą, kur turėtume laimėti. Rytas, ir tik Rytas, nes Rytas Lietuva! Todėl prašau, atneškite pinigėlius į namuką   tabore, kurį nežinau, nes nežinau kur esu, man atrodo kartu su Rolandu juodojoje skylėje sėdim, bet baronas sakė bet kuriam sutiktam žmogui pasakyti slaptažodį "miltukai" ir jis tau parodys kelią. Ąčiū, tikiuosi suprantate mano kančias ir norus laimėti miltų maiš... tai yra Eurolygą. Iki.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą