2011 m. vasario 5 d., šeštadienis

T. Plaistedas: išdaužysiu snukius visiems blogiukams

Naujasis Žalgirio pirkinys T. Plaistedas labai atviras žiniasklaidai, ir viską rėžia tiesiai į akis, kas jam pasitaiko ant liežuvio. Todėl nusprendėme paimti trumpą interviu iš šio žaidėjo.

Kokia tavo misija atvykus į Kauna?
Atvykau į Kauną todėl, kad aš kovoju prieš narkotikus ir medinius žmones. Pirmiausia manau bandysiu nukenksminti Jouną Vonoiską (red. past. Joną Vainauską), nes man pasiskundė didžiausi narkotikų verslo magnatai, kad kažkur mistiškai dingsta visi kokaino siuntiniai. Viena karta įdėjo į siuntinį kažkokį daiktą, kuris padėjo nustatyti kur keliauja paketas su kokainu, na ir buvo išsiaiškinta, kad jie visi atsiduria pas mano minėtą asmenį.

O kas tie mediniai žmonės, kaip minėjote?
O jus dar nežinote? Kas Lietuvoje yra vadinamas Buratinu? Teisingai, tas žmogus, kuris man moka atlyginimą.


Kaip jūs kovosite su šiais asmenimis?
Aš esu specialusis agentas, todėl viską vertinsiu pagal situaciją. Pirmiausiai, V.Romanovui reikės išaiškinti, kad jis su savo medine galva į krepšinį kištis negali ir tie jo keitimai yra visiška nesąmonė, taip būti negali. Antra, Jouną Vonoiską (red. past. Joną Vainauską) reikės demaskuoti su įkalčiais, kadangi jis iškreipė visą narkotikų rinką, dabar "dyleriai" nebežino ką daryti, juk jiems reikia valgyti kaip ir visiems kitiems žmonėms. Aš jiems padėsiu, tai mano pareiga, juk aš vyras juodais drabužiais (šypteli pašnekovas).

O jeigu nepavyks kovoti civilizuotai, ką darysite tuomet?
Kadangi aš nebijau blogiukų, per varžybas prieisiu prie kiekvieno ir jiems visiems išdaužysiu snukius, taip, kad jie daugiau niekada nedarys tokių nesąmonių, išspardysiu šiems vyrukams užpakalius, sukišiu krepšinio kamuolį, ir užsiūsiu, o tada žinos kaip tyčiotis iš žmonių.

Jūs tai darysite savo viršininkui, kuris jums moka pinigus?
Žinoma. Juk reikia jį šiek tiek pamokyti, bet jeigu jis mane nubaus, tada aš atsilyginsiu labai geru žaidimu, kiekvieną kartą prisilietęs prie kamuolio, ataką užbaigsiu taip, kaip matote nuotraukoje. Ir visai nesvarbu į savo ar varžovų krepšį.

Prižadėkite ką nors komandos gerbėjams
Prižadu, kad sutvarkysiu, visus reikalus su tais keitimais, prižadu, kad Collinsui išspardysiu užpakalį, kad šis pradėtu žaisti, visiems duosiu į galvą už kiekvieną blogai perduotą kamuolį, kuris pavirsta klaida. Pamatysite viską patys.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą